Dobrivoje Cvetković

Objavila 12.11.2019. u Pobednici

(prosečna ocena) 0

Pobednik: Dobrivoje Cvetković (64 godine)

Zanimanje: penzioner

Razlog posete: upućen od strane specijaliste interne medicine zbog novootkrivenog dijabetesa

Nutritivna preporuka: Medicinska nutritivna terapija kod dijabetesa, novootkrivenog

Rezultat: posle šest meseci sprovođenja medicinske nutritivne terapije telesna težina se smanjila za 11 kg, obim struka za 10 cm (postigao je poželjnu telesnu težinu); glikoregulacija i lipidni status odlični. Rezultati na prvom i kontrolnom pregledu: glikemija 18,5 – 6,2; holesterol 5,50 – 4,74; trigliceridi 2,05 – 1,29. Nakon 6 meseci HbA1C 5,2%

Status: medicinska nutritivna intervencija i dalje

Komentar: Saznanje da je zdravlje ugroženo otkrićem oboljenja za mnoge osobe je stresno. Tako je reagovao i Dobrivoje: najpre je bio iznenađen, pa uplašen, ali smo kroz razgovor taj strah prevazišli. Kako? Jedostavno: upoznavanjem sa dijabetesom – kakva je to bolest, kako nastaje, kako se leči, i pravljenjem konkretnog plana promena koje je bilo neophodno sprovesti. Obuka za korišćenje glukometra, edukacija o značaju dobre glikoregulacije u cilju prevencije komplikacija šećerne bolesti, kontrolisanje sprovođenja medicinske nutritivne terapije, redovna i umerena fizička aktivnost su neke od sprovedenih aktivnosti. One su pomogle Dobrivoju da potpuno eliminiše strah i da shvati da na puno toga može da utiče u cilju držanja bolesti pod kontrolom, zatim prevencije komplikacija dijabetesa i unapređenja kvaliteta života.

Bravo, dragi Dobrivoje 🙂

Scroll Up